KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2020 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki w którym o 100% wyników decydują konsumenci. To oni w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty, decydują o przyznaniu złotego, srebrnego i brązowego godła Konsumencki Lider Jakości 2020. Za każdym z tych godeł stoją rzeczywiste głosy klientów, konsumentów oraz ich zaufanie, dlatego są one wiarygodną gwarancją jakości, a także dodatkowym sygnałem dla rynku, iż produkty nimi sygnowane są godne uwagi i zainteresowania. Organizatorem programu jest Redakcja Strefy Gospodarki - ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną i właśnie na łamach tego ekonomicznego dziennika nr 1 w Polsce odbywa się promocja prasowa Laureatów.

W badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów, dzięki którym wyłania się liderów z danej branży oraz zbierana jest wiedza na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowo badanie to przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze oraz jakie skojarzenia budzą wśród konsumentów marki brane pod uwagę w badaniu. Każda kolejna edycja badania realizowana jest na coraz większej próbie badawczej. Ogólna próba badania w roku 2020 to 16 705 osób.

Podstawowym efektem badania jest raport pokazujący ranking produktów i usług uznawanych za najlepsze jakościowo. Pozwala ono także na budowę segmentacji porządkującej rynek dostawców produktów i usług o zróżnicowanym poziomie jakości. Wypowiedzi respondentów dają dobrą podstawę i uzasadnienie dla analiz segmentacyjnych. Analiza uzasadnień wyborów konsumenckich pozwala na lepsze zrozumienie decyzji uczestników.

Cieszymy się, że nasi klienci doceniają jakość naszych ogrodzeń. Dobre opinie płynące z rynku są dla nas najlepszą nagrodą i motywacją do dalszej pracy. Troska o klienta i troska o niezmiennie dobrą jakość produktu to podstawa naszego codziennego działania.